Rólunk

Saját fotó
A MESKA a Mindenféle Egyedi Saját Készítésű Alkotás-ok lelőhelye, ahol igényes, saját készítésű tárgyakat lehet adni-venni. Ezen a blogon keresztül szeretnénk megosztani mindenkivel a Meskával kapcsolatos tapasztalatainkat, és talán a gondolatainkat is erről-arról, kis világunk dolgairól. Kellemes olvasást!

2009. május 29., péntek

Kíváncsian várjuk a véleményeteket!

A napokban új funkciót indítunk el a Meskán (a részleteket egyenlőre szeretnénk titokban tartani. :-)

A Meska nyitólapjának bal oldalán található "Bóklászó" menüsor gombjait viszont nem szívesen bővítenénk tovább, mert ezzel úgy érezzük, nehezen áttekinthetővé válnának a funkciók.

Kérdésünk az lenne, hogy a Bóklászó menüi közül Ti melyeket használjátok legkevésbé, mi az amit nem sajnálnátok, ha az új funkció miatt esetleg kivennénk onnan, vagy amit összevonhatnánk valamelyik másik funkcióval?

A hozzászólásokat előre is köszönjük!

22 megjegyzés:

Dapple írta...

Sziasztok! Szerintem egyáltalán nem lenne zavaró az az egy plusz funkció, nem hinném, hogy bárki emiatt zavarónak vagy áttekinthetetlennek tartaná a menüsort..De, hogy a kérdésre is válaszoljak, én például az "Erszény" funkciót szerintem még egyszer sem használtam. Ha valami megtetszik, megnézem az árát, és eldöntöm, hogy kell-e, de sosem kerestem árkategória alapján a termékekre.

Üdv, Beadapple

verus írta...

Sziasztok!
Én a Tájoló és az Erszény funkciót nem használtam még.
Üdv: Verus

Erika írta...

Csatlakoznék Verushoz!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Erszény szerintem sem fontos, a tájolót próbáltam, de túl nagy megye szerint nekem, én pl. Pest megye déli oldalán lakok, és rendre belefutottam az északi oldalon lakókba, ezzel nem lettem kisegítve :( Esetleg lehetne városra szűrni????

Rita írta...

Én mindet használom, én örülnék, ha maradhatnának :o)

Dia írta...

Sziasztok.
Én a tájolót szerintem még egyszer sem használtam, így fel sem tűnne, ha nem lenne ott :-)

Fércművek írta...

Az erszényt és a tájolót még sosem használtam, de szerintem sem lenne zavaró egy új sor. :)

helen írta...

Én az erszényt nem használtam még túl gyakran... de lehet, hogy hiányozna, ha már nem lenne ott :D

Orsi írta...

Sziasztok! Én sem az erszényt, sem a kulcsszófelhőt nem használtam még. A tájolóval kapcsolatban, tényleg jó lenne, ha városra is lehetne szűrni.

Kicsoda írta...

Soha nem hasznaltam: tajolo, motto, erszeny.

Lente Julcsi írta...

Sziasztok!
A tájolót és az erszényt én sem használom.

Lente Julcsi írta...

Sziasztok!
A tájolót és az erszényt én sem használom.

Tiszi írta...

Hááát ha nagyon meg kellene válni valamelyiktől akkor az az erszény legyen. De én is inkább megtartanám őket és beiktatnék egy új sort. :)

Hunszil írta...

Sziasztok !

Én se m használtam, se az erszényt, se a tájolót.
Ha tetszik és az ára is elfogadható megveszem, és mivel igen sok helyről vannak Meskások postán intézem a dolgokat illetve ha megoldható személyes tali akkor ott.

kinga írta...

a szivárványt sem használtam soha.
az erszényt sem. a tájolót egyszer kipróbáltam, hogy ki van pécsről (legalábbis baranyából) de akkora szükségét nem érzem. esetleg a termékkeresőnél lehetne ilyen pont, hogy hely szerinti keresés.
a kulcsszófelhőt szintén nem használtam, de van akinek biztos hasznos lehet.

A.C.E írta...

Sziasztok!

A kulcsszófelhőt még sohasem használtam, nekem az biztos nem hiányozna, de a szivárvány hiánya sem tünne fel!
Kíváncsian várom az újdonságot! :)

Szép Pünkösdöt kívánok: Eszter

Hajnalka Cserháti, Ojni írta...

Lehet, hogy az eladók és a vásárlók más menüket használnak. Talán közvéleménykutatást lehetne csinálni (nem a blogon, hanem a Meskán, vásárlóknak)) Én is amellett lennék, hogy bővítsük ki. Az a vicces, hogy mindenki felsorolta a tájolót, hogy nem használja... én meg csak azt az egyet. :)) Hihetetlen...

Winkelbauer/Manófaktúra írta...

Még egy szavazat a Tájoló és az Erszény törlése mellett, de a Mottót is tudnám nélkülözni.
Izgulok, mi lesz az új fül, aminek kell a hely, én egy "fórum" beindulásában reménykedem :-)
Manófaktúra

Barbara írta...

Szintén az "Erszény"-re szavazok!

Ági írta...

Sziasztok, a Tájoló és Erszény funkciót én sem használtam még soha, nekem nem is hiányozna.

Melinda írta...

Sziasztok!
Nekem az erszény és a mottó abszolút nem hiányozna... a tájoló viszont igen :(
És nagyon jó ötlet mano-é: városra szűrni, és nem csak a Pestiek miatt!

Unknown írta...

Sziasztok!

Röviden:
Erszény, tájoló, kulcsszófelhő.
Kriszti