Rólunk

Saját fotó
A MESKA a Mindenféle Egyedi Saját Készítésű Alkotás-ok lelőhelye, ahol igényes, saját készítésű tárgyakat lehet adni-venni. Ezen a blogon keresztül szeretnénk megosztani mindenkivel a Meskával kapcsolatos tapasztalatainkat, és talán a gondolatainkat is erről-arról, kis világunk dolgairól. Kellemes olvasást!

2010. február 23., kedd

Interjúk a bolt -és profil oldalon

Örömmel értesítünk minden meskást, hogy a mai naptól a korábban készített interjúk az alkotók bolt, illetve profil oldaláról is könnyedén elérhetők lesznek; az új menüt a "szemüveges" ikon alatt találjátok meg.

Reméljük ez a kis újítás is az oldal felhasználóinak kényelmét fogja szolgálni; hamarosan további újdonságokkal jelentkezünk!

Mindenkinek további sikeres meskázást kívánunk,

a Meska csapata

3 megjegyzés:

Bakarasz írta...

Szerintem ez nagyon jó újítás, így a vevők még inkább megismerhetik az alkotót. Köszönjük :)

Üdvözlettel: Ági

toritextil írta...

nekem is tetszik :)
és kíváncsian várom a további újdonságokat :)
szeretem az ötleteiteket, tényleg köszönjük :)

Névtelen írta...

Sziasztok!

Két dolggal kapcsolatban szeretnék kérdezni:

Hogyan lehet az ember interjúalany? Úgy értem milyen kritériumok alapján választjátok ki őket? Vagy lehet valahol jelentkezni?

Jó lenne szerintem, ha az egyes termékek alá lehetne kommentelni, elvégre mindenkinek hasznosak mind a pozitív, mind a negatív meglátások és visszajelzések, még ha nem is veszi meg a hozzászóló a terméket. Mit gondoltok? Lehetne?

Nóri
(www.cutiehandmade.wordpress.com)